Dags att ta tag i dagen..

Usch vad jag känner att jag varit dålig på det här med bloggandet.
Men lovar att jag ska ta igen det =)

Ska ställa mig och laga lite middag nu så den är klar tills när mamma och pappa kommer hem från jobbet vid kvart över fyra! Sen tänkte jag ut och gå en liten promenad innan det är dags att träna Zumba och power yoga ikväll =) Ska bli riktigt kul, tror dock jag lär ha en jävla träningsvärk imorgon men det är smällar man får ta här i livet. Vill man vara fin får man lida pin.


Testade lite olika kamerainställningar på min cam! haha

Publicerat: 2010-10-11 @ 15:32:32


2 kommentarer
Postat av: steph

kikar in & hoppas att du får en fortsatt trevlig måndag! =)

2010-10-11 - 15:40:33 | URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har frågestund på bloggen! du frågar och jag svarar! let's go go go!

2010-10-11 - 15:41:29 | URL: http://annnadahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0