Att jag aldrig ska lära mig.. ;)

Nu är jag äntligen hemma efter ett par dagars hårt arbete.
Men man ska inte klaga för man vill ju ha pengarna på sitt konto varje månad ;)
Fast det sliter ganska ordentligt att jobba morgon och kväll på samma dag, så nu är jag slut i båda kropp och huvud. Tänkte krypa ner under en filt i soffan och titta på en film!

Men först ska jag svara på alla söta kommentarer från mina läsare =)
Blir så glad för att det är så många som kommenterar, tycker personligen det är roligt att veta vem som läser!

Ni får ha en fortsatt underbar fredag snyggingar ;)
Puss, love you all


Såhär seriösa och oseriösa kan vi vara på morgonkvisten ;)

Publicerat: 2010-10-01 @ 09:32:38


1 kommentarer
Postat av: lovisa

sv: JAVET! men hon trodde väl att matte skulle tro på henne men han bet ifrån ganska snabbt, rätt åt henne. blir så jävla less på folk som sprider falska rykten:P

2010-10-01 - 10:28:52 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0