Äntligen har jag tagit saken i egna händer..

Sådär nu har man äntligen tagit tjuren i hornen.
Så min farfar och jag ska börja röja lite i lägenheten, eftersom den är fullt möblerad nu så fick jag kasta det jag inte ville ha. Men eftersom det är/var hans och farmors så känns det fel för mig och kasta det även fast jag vet om att han inte ska ha det.

Så ska bli skönt och få allt iordning i stan :)
Man vill ju flytta så snabbt som möjligt även fast man vet om att det tar sin lilla tid att renovera.
Men vill man ha det fint så får det ju ta den tiden det tar.

Men nu ska jag svara på alla mina söta kommentarer från mina kära läsare!
Jag fick ju inte tid över till det igårkväll innan det var dags att gå hem från jobbet.
Publicerat: 2010-10-08 @ 10:32:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0