På kurs på Kastrup

Sådär nu är jag pigg och vaken.
Ska snart gå och göra något och äta, känner att magen börjar kurra lite.
Vet dock inte vad jag ska äta idag, men det får vi väl se. Men något gott blir det säkert.

Sen är det ju nästan dags och bege sig till lägenheten i Malmö med färg och penslarna. Ska ju som sagt dit med min bästa vän Thessyy på torsdag - fredag. Så det ska bli riktigt trevligt faktiskt, bilder kommer sen på hur det blev, om det var vi två eller väggen som fick all färg haha..

Ska ju som sagt vidare till danmark/kastrup på kurs nu inför norweigan som ska börja flyga från sturup den 2 dec. Vi måste lära oss deras inchecknings kiosker, byta taggar, boardinkort och såklart hur hela systemet fungerar. Men de som var där förra veckan sa att det var lätt så jag får hoppas på det. Får även hoppas på att han inte pratar allt för snabbt för då är det inte så lätt och förstå danskan..

Publicerat: 2010-11-23 @ 09:14:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0