Längtan är enorm..

Äntligen börjar det arta sig med möbler till min lägenhet.
Handla matrumsmöblemang till vardagsrummet igår och fy fan vad det springer snabbt i pengar. Men nu har jag äntligen fått ett möblemang jag verkligen vill ha så tror itne jag kommer byta på några år.

På tal om annat å fick jag min älskade väggklocka som man klistrar på väggen och kan justera hur stor eller liten man vill ha den.. Så nu ä det säng och sen allt de där små runt omkring som saknas. Vilket kommer kosta en del även det, men ska försöka locka med mig mamma och pappa till ikea ;) 
Sen så får jag hoppas på det bästa när jag har dem med mig haha!! Man får inte vara dum.. 
Publicerat: 2010-11-01 @ 12:24:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0