Förenkla ditt liv & få tid att leva..

Igårkväll när jag gick och la mig så hoppades jag på att få ha en liten sovmorgon idag.
Men inte fick jag det, för kl 6.20 så vaknade jag och var klarvaken, låg kvar i sängen och försökte somna om. Men efter 30 min bestämde jag mig för att gå upp, kan ju inte ligga där hela dagen..

Nu har jag tittat på någon film, har ingen aning om vad som kommer att hända idag..
Börjar inte jobba från kl 19.30 så vet inte riktigt vad jag ska hitta på med idag, blir väl mest att vara hemma och ta det lugnt och verkligen njuta av ledigheten för det är inte allt för ofta jag är hemma..

Funderar just nu på att sätta fyr i den öppna spisen och njuta av värmen från den..

Publicerat: 2010-11-30 @ 08:36:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0