Dags att göra någon nytta idag.. ;)

Sådär nu har jag betalat alla mina räkningar och kan säga att det var förvånansvärt lite denna månaden.
Vilket känndes riktigt bra, för det är inte alla månader som man har så mycket pengar över som jag har nu.

Men nu funderar jag på att gå och göra mig iordning,
för sen ska jag ju köra och hämta Thessyy, köra inom och handla färg innan vi kör till lägenheten och härjar. Ska bli intressant och se hur det blir med lite färg på väggarna och sådär =)
Det blir nog bra skulle jag tro, bara köket och vardagsrummet som jag väntar med att måla eftersom där är en del saker kvar som farfar ska ha..

Publicerat: 2010-11-25 @ 08:29:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0