Att flytta är långt ifrån billigt..

Har precis tittat på ensam mamma söker på tvn.
Är faktiskt lite spännande om vem de kommer att välja, har mina gissningar men tror inte det kommer gå så men det återstår att se nästa helg.

Nu ligger jag nerbäddad i sängen, med en massa tända ljus och lite nice musik.
Är ju snart dags för mig att sova, ska ju upp kl 3.40 för att jobba ett par timmar så att säga.
Fick ju som sagt stanna nästan 5 timmar längre idag, vilket klirra lite extra i lönekuveret till nästa månad. Låte lite sådär pengakåt, men blir nog så tyvärr med tanke på hur mycket jag arbetar och hur mycket jag handlat och ska handla till lägenheten. För att flytta är långt ifrån billigt.

Men nu tänkte jag göra upp en liten ritning över hur lägenheten ska se ut när den är inredd.
Så får se vilket program som blir bäst att göra det i.

Men ni får ha en fortsatt underbar söndakväll =)
Publicerat: 2010-11-21 @ 21:24:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0