Antar det är dags att vänja sig..

Var ett litet äventyr att köra till jobbet imorse.
Men det varade inte så länge, för mellan väg 11 och hela vägen till genarp hade jag plogbilen framför mig. Så då gick det mycket bättre och köra.

Men hemfärden var lite si och så,
eftersom snön fyger ganska ordentligt ute så hade det bildats en del snödrev längs vägen hem. Men det var bara att hålla samma hastighet hela vägen och varken gasa eller bromsa så mycket.
När jag väl var hemma var det bara att ställa sig och skotta på min parkering, för det är inte så skoj och plumsa i all snö.

Nu sitter jag här i valet och kvalet,
har inte bestämt mig om jag ska bege mig ut i detta vädert och träna ikväll. Får ringa och höra med de andra om de ska bege sig dit för då kör jag också dit.. =)


Publicerat: 2010-11-29 @ 15:35:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0