Vilket ska jag välja?

Sådär nu sitter vi här i lägenheten och gör ingenting, mer än jävlas med varandra.
Vi båda är så rastlösa nu så vi skrattar åt allt och ingenting haha. Dock finns det inte så mycket att göra kl 22.45 en tisdagkväll.

På tal om annat blev det ingenting handlat idag på stan mer än present till mamma och sen byggde jag på mina naglar igen. Tycker det är så snyggt nu när det är vår och somma + att man vill känna sig lite snygg för en tid i alla fall. För det är inte ofta jag gör det eftersom jag verkligen hatar mitt eget yttre, visst det är inte så bra men försöker jobba på att förbättra det.

Jag har klätt av mig och gjort mig klar för sängen och nu hoppar och skuttar hon runder om att vi ska ner och hämta sakerna i bilen men det vetifan om jag pallar. Vill inte precis gå ner i ett linne och hotpants. Men får väl följa med damen ner för hon är mörkrädd.



Publicerat: 2010-05-04 @ 22:59:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0