Ledig och vädert är underbart =)

Har precis varit i affären och handlat till middagen.
Som blir grillad kycklingfilé, potatis i ugnen, hemmagjord tsatsiki och en god sallad till.

Men nu ska jag lägga kycklingen i marinad, slänga in en ny maskin tvätt och hänga ut den andra. För det luktar så underbart när det har torkat ute på torkvindan. Håller ni inte med mig? =)

Sen ikväll efter middagen ska mamma, pappa och jag ut och gå en lång runda och njuta av det underbara vädert. Mamma och jag ska även ha tävling i mario kart på nintendo wii, men lär väl förlora mot henne också.

                       

Publicerat: 2010-05-18 @ 13:40:15


2 kommentarer
Postat av: Carina

Tack för kommentaren!! Ibland lyssnar man bara på någon röst i huvudet som inte stämmer och då blir det fel. Ursnygg blogg förresten!!

2010-05-18 - 13:43:28 | URL: http://cjohanssons.blogg.se/
Postat av: nath

Låter som en bra dag =)

nee korv är inte alltid gott, tur att det finns annat o käka ;)

2010-05-18 - 19:31:30 | URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0