Ingen dag är den andra lik . .

Sitter på jobbet nu, har fått på mig min mjukisdress.
Funderar på att gå och bädda ner mig i bäddsoffan och sova gott till klockan ringer kl 4.50 imorgon bitti.

För jag antar att man kommer ha fullt upp imorgon, men det är ganska så skönt för då tickar tiden på ganska så fort och jag är ledig på tisdag. Fast har träning imorgon kväll, men frågan är hur jag ska klara av det men så lite sömn som jag har fått den senate tiden..

Men nu sätter jag kryss för dagen och kryper ner i sängen.
Publicerat: 2010-05-16 @ 22:23:37


2 kommentarer
Postat av: alex

svar: aa det gör väl det , själv hade jahg dock aldrig klarat av att skriva av mig ordentligt tyvärr..

2010-05-17 - 00:36:53 | URL: http://stockholmshetaste.se
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Bra att du gillar tipsen :D det kommer fler! många som gillar dom ;-)

Ha en helt underbar måndag i solen och en bra start på veckan!

2010-05-17 - 11:45:41 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0