Fy faaaan säger jag bara. . .

Har nästan precis kommit hem från morfar, har varit där och druckit en kopp kaffe och innan det var jag och mamma och handla lite mat. Ska bege mig till jobbet vilken minut som hellst, men kan ju säga att jag inte alls är sugen på att jobba.
Ska dock bara jobba 5 timmar, men vill ändå ha sol och värme istället för regn och rusk. Sen efter jobbet ikväll ska jag bege mig till Askeröd för fotbollsträning. Dock känner jag av träningsvärken än, men den ska tränas bort. Så ikväll ger jag järnet på fotbollen och kämpar på.

Men nu ska jag bege mig till Malmö airport =)

Publicerat: 2010-05-12 @ 12:09:06


2 kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Jaaa, hatar regnet :( Hoppas mina foton på "svensk sommar" kan pigga upp i bloggen ♥

2010-05-12 - 14:23:58 | URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: JENNY

Men tack söta! :D

2010-05-12 - 18:37:31 | URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0