Forever young

Sitter här och väntar på att klockan ska ticka på.
Ska snart bege mig ner till Ystad och fika med Elin, blir nog på snuggels om där inte är allt för mycket folk vill säga. Där är så nice att sitta ute när det är fint väder =)

Sen blir det hem och vila en stund innan jag ska iväg på fotbollsträningen, sen blir det lite vila till sen ska jag bege mig till jobbet och där efter hem och fixa lite bullar och dricka, sen ska vi bege oss mot nordligare grader.

Jag, Elin och Gina ska upp och ha en heldag i Ullared,
ska bli riktigt skoj faktiskt. Ibland kan man göra riktiga fynd där uppe. Ska spana efter en after sun från hawaiian tropic som Emmy hade när vi var i Turkiet våren 2008. Den luktade riktigt juvligt och hade varit perfekt när jag ska åka till Kreta =)
Publicerat: 2010-05-24 @ 13:44:55


2 kommentarer
Postat av: hei-na

nog samma , vilken tyckte du var mest spännande?

2010-05-24 - 17:14:44 | URL: http://mummsbiten.blogg.se/
Postat av: Caroline

jaha okej :) men polska är ett ganska svårt språk ^^ alla tycker jag pratar så himla snabbt när jag snackar polska haha :p

2010-05-24 - 21:21:44 | URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0