En onsdagkväll

Sådär kom hem från jobbet för en stund sen, var faktiskt riktigt segt att jobba idag. Kanske kan bero på att det var så fint väder. Men nu sitter jag här och gör ingenting, medans thessyy är ute på äventyr. Men det är hon värd, hon behöver ha lite skoj.

Fast frågan är bara vad jag ska hitta på med, blir väl att äta något gott och sen slänga mig i soffan och titta på någon bra film =) Det lär väl sluta som alla andra gånger, är liksom expert på att somna när jag ser på film vilket är grymt jobbigt i vissa lägen. Som när man umgås med en kille och ska titta på film, då man minst vill somna.
Men nog om det.

Ska försöka komma på något jag ska inrikta mig på här i bloggen så det blir intressant för er läsare. Något speciellt? =)
Publicerat: 2010-05-05 @ 19:07:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0