-8,9kg, men än är resan lång

Imorse när jag ställde mig på vågen, så hade jag ännu denna gången fått lite resultat.
Även om det inte är så mycket just nu, men det blir det i längden om jag fortsätter med att gå ner omkring 0.1hg om dagen.

Så just nu är jag nere i -8,9kg, vill komma ner i -9kg nu.
Har ju ca 6 kg till jag ska ner innan den 10 sept, vet inte riktigt om jag kommer klara av det. Men jag ska försöka så gott jag kan, de kan jag lova er alla.

För när jag har gått ner 15kg så kan jag vara värd en resa till Kreta med min älskade mamma, mormor och gamelmormor. Eller vad säger ni andra, är jag inte det? =)

Btw har ni lite tips till mig om viktnedgång så skriv gärna en kommentar.



Publicerat: 2010-05-22 @ 09:13:35


1 kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

menar du inte att du går ner 0.1 kg om dagen? :) det är iallafall en rekommenderad viktnedgång, mycket mer än ett halv kilo i veckan ska man inte gå ner :D

Sv: vad rolgit att det gått bra för dig ändå! vad jobbar du med? ;)

Ha en fantastiskt bra lördag!

2010-05-22 - 14:08:30 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0