Sturup Handling på lillatorg

Dagen började ganska så bra.
Vaknade av att solen sken rakt in i mitt rum. Gick ner och pratade lite med mamma och pappa, sen kom farfar och då var det dags för frukost. Blev nybakade bullar och ett glas mjölk, det är det jag älskar med helgen. Då man kan unna sig allt sånt man inte äter mitt i veckan.

Idag ska jag verkligen unna mig något jag inte gjort på länge, ska liksom ut med jobbet på Lillatorg i Malmö. Så vi blir omkring 20 pers som ska träffas nu kl 18 sen dyker väl där upp fler ju längre kvällen går. Ser fram emot det, för vi är ett härligt gäng som ska ut. Blir väl ett par drinkar och några shots ikväll om jag inte känner mig själv allt för väl ;)

Nu sitter jag och tar det lugnt innan det är dags att bege sig in i duschen och fixa till det sista. Ska inom skurup när jag bege mig mot malmö och hämta Anette. Sen kör vi till lägenheten och ställer bilen och tar bussen mot Lillatorg och möter upp the crew där =) Har laddat batteriet på min digitalkamera så där lär väl komma upp en hel del bilder imorgon eller på måndag både här och på Facebook.
Publicerat: 2010-06-19 @ 14:12:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0