Ny vecka och nya utmaningar

Jag tänkte att jag skulle sova länge idag, men icke.
Vaknade sådär klockan 7.45 av att solen stod och lyste så fint rakt in i mitt rum. Inte nog med det så var där även varmt som jag vet inte vad, trotts det vill jag ändå ha kvar mitt älskade duntäcke =)

På tal om glada besked så hade jag gått ner 12 kg idag när jag ställde mig på vågen. Är så enormt stolt så jag vet inte vad och inte nog med det så trodde jag aldrig att jag skulle klara det såhär bra som jag har gjort. Det var riktigt segt i början, men sen när allt trilla på plats så har det bara rullat på. Nu har jag bara 3 kg kvar att gå ner tills vi åker till Kreta. Så börjar se mitt delmål precis framför mig.

Men nu ska jag bege mig till affären och handla lite, ska även passa på att lämna tillbaka en jacka som inte alls var som jag tänkt mig och där efter ska jag bege mig in till arbetsförmedlingen för att lämna lite papper och sådär. Sen vad som händer och sker under dagen återstår att se.

Publicerat: 2010-06-14 @ 09:18:10


1 kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS! Du är jätte duktig.

2010-06-18 - 01:17:24 | URL: http://nezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0