Ibland är livet underbart

Har haft en riktigt underbar dag med min bästa vän.
Blev att jag körde ut till henne efter frukosten, sen körde vi ut till hennes ex och hämtade alla sakerna och lämnade nykeln till huset. Han med stort h var inte hemma, utan hans mamma var där nere medans vi hämtade alla sakerna. Vilket jag tyckte var lite smått tramsigt av han, som han beter sig skulle man tro han var 10år.
Vi kramade i alla fall om hans mamma och där kom kanske en liten tår. Men nog om det.

Sen har vi bara tramsat runder hela dagen, vi låg även ute på en filt i trädgården och njöt av doften från grillen medans vi väntade på att den skulle bli klar och att mamma och pappa skulle komma hem.

Nu kom jag i alla fall precis hem från henne, men nu funderar jag på att släcka datorn och krypa ner i min älskade säng. Börjar ju jobba kl 5 imorgon bitti, så lite sömn kanske man borde ha =)
Publicerat: 2010-06-02 @ 23:03:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0