Fy faan vad jag är bra =)

Är riktigt stolt över mig själv.
Var bara tvungen att ställa mig på vågen nu ikväll när jag kom hem från jobbet och då stod den på -11.5 kg. Med tanke på att jag krängt som fan på jobbet både en läsk och godis så är jag förvånad att det inte stod jag gått upp något. Så ska bli riktigt skoj och ställa sig på vågen imorgon bitti när man gått upp.
Hoppas på att det ligger omkring -12.2kg eller något sådant, för det hade varit ett riktigt bra resultat efter denna helgen och jag kommer närmre och närmre mitt delmål.

Får ta och sätta mig ner och skriva ner fler delmål och sen naturligtvis så ska jag ju skriva vad mitt mål med hela viktminskningen är också. Det är ju det som är det viktigaste av allt.

Men nog om det nu,
tänkte krypa ner i min älskade säng och hoppas på att jag kan sova länge imorgon. För är ju trotts allt ledig tills på onsdag förmiddag. Sov gott och dröm sött..

Publicerat: 2010-06-13 @ 23:29:19


1 kommentarer
Postat av: Linda - 16år och flyttat hemifrån

Åååh tänk om det kunde stå så på min våg någon gång... :(

2010-06-16 - 16:17:53 | URL: http://lhedwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0