Du är allt jag någonsin drömt

Har tittat på arga snickaren precis nästan, nu har jag precis kommit ut ifrån duschen. Passade även på att smörja in mig lite. Har börjat bli en liten torrbolle vilket jag inte vill. Vill ju vara brun och fin =)

Ska snart bege till sängen och sova några timmar. Ska upp omkring kl 3.10 inatt för att jobba en liten stund på morgonkvisten. Sen får jag se vad som händer. Kanske blir att jag tar mig ett tag med min gaderob som jag sagt nu i två dagar men inte funnit någon ork till.
Har även lovat mamma att jag skulle dansa vals här hemma med dammsugaren så det är bäst att göra det.

Hoppas på att det är fint väder med så jag kan bege mig ut och gå en liten runda, eller egentligen vet jag inte om det är så smart med tanke på min förkylning. Men får se hur jag mår imorgon =)
Publicerat: 2010-06-09 @ 21:27:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0