Förlåt, lovar jag ska ta mig i kragen..

Har verkligen inte haft tid med bloggen den senaste tiden.
Har jobbat som en idiot, är uppe i 278 timmar om jag inte får jobba längre imorgon, vilket jag inte alls hoppas att jag får. Kan ju säga att jag längtar tills jag kommer få det lönekuvertet, synd att de är så lång tid kvar bara ;)

På tal om annat så börjar lägenheten bli klar, ska tapetsera det sista nu och sen är det bara golvet som ska läggas och alla möbler ska monteras och sättas på plats..
Hoppas tiden går snabbt, för jag är så enormt nyfiken på hur det kommer bli i lägenheten när allting är klart. Men blir det lika fint som sovrummet så kommer jag bli riktigt nöjd för jag verkligen älskar mitt sovrum.

Publicerat: 2010-12-30 @ 09:53:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0