Dejting med John Blund om en stund . . ;)

Känner mig riktigt flitig idag faktiskt.
jobbat från kl 11-18, ätit middag, lagat middag till både lunch och middag imorgon, strukit uniformen och sen så har jag färgat håret. Nu sitter jag och väntar på att det ska torka så jag ser hur det blev. Är så enormt rädd att det blev oranget, vilket jag inte hoppas på.

Med tanke på att jag ska jobba imorgon när norwegian har sin första flygning från sturup.
Så antar både tv och pressen kommer att vara där, så då kan man inte se ut som kom och hjälp mig och dö..
Man vill ju vara så snygg som möjligt när det är sådana tillfällen som kommer..

Så nu ska jag bege mig, snart dags och sova för min del =)
Men ni får ha det så bra och sova så gott när det väl är er dags att krypa ner i sängen..

 
Publicerat: 2010-12-01 @ 21:49:25


2 kommentarer
Postat av: Michaila

Ska nog också sova snart ;D god natt! :D

2010-12-01 - 23:39:11 | URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Åh va synd! Men du, den finns ute nu :) tror t.o.m nelly.se har den :)

2010-12-10 - 09:53:55 | URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0