Viktminskning

Igår fick jag jobba över 1 timme pågrund av dåligt väder. Kaptenen på sista flyget ville inte lyfta från åskan hade gått över. Men eftersom jag bara hjälpte till med boarding så fick jag gå när alla var ombord, tyvärr så stod planet vid gaten när jag gick kl 23.

Nu har jag nästan precis vaknat, ska snart träna lite.
Måste göra allt för att få bort de där lilla på magen som jag inte vill ha längre. Ska försöka gå ner så mycket jag kan tills vi ska åka till Kreta. Och sen så blir det hårda tag igen efter en vecka utomlands ;D

-3kg har jag gått ner sen jag började igen. Totalt tror jag att det är 12 kg jag har gått ner.
Mitt nya liv har börjat 10 kg ska bort. Smal ska jag bli.

Jag ska sluta sätta käppar i hjulet för vart jag vill komma.

Från och med nu så är min vikt prioritering no 1 i mitt liv. Ingenting är viktigare. Jag ska bli SMAL. Det är först därifrån jag kan jobba för att försöka bli lycklig.

Jag måste sluta tänka i känslor och i stället följa mitt förnuft. Osunda impulser hjälper inte mig. De saboterar bara min kropp istället. Tänk hur mycket fett och kalorier en kaka , pizza innehåller tillexempel. Tänk på att de kalorierna vill inte kroppen ha!

Nu ska ja lyckas verkligen, man kan bara man vill sägs det ! Det gäller bara att motstå alla frestelser här i livet så kommer de gå som på räls :)

Publicerat: 2010-08-13 @ 09:52:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0