Rubriker är inte lätt . . ;)

Kan inte mer än säga att denna dagen varit en mardröm.
Har man inte hör de ropat ens namn på radion så har de kallat och behövt hjälp. Så är glad att denna arbetsdagen är över och inga förseningar.
Började ju som sagt kl 12 och för er som vill veta hade jag min första pause kl 18, då jag kunde sätta mig ner 15 min och äta. Sen var det dags att jobba som en dåre igen.. 
 
Skönt att man är "ledig" imorgon, har ett arbetspass på 4 timmar. Ångrar mig lite att jag tackade ja till den. Men vad gör man inte för sina kollegor som behöver åka upp till Uppsala och fixa inför skolan.

Men på tisdag är jag helt ledig och det är riktigt underbart kan jag berätta. Ska in till Malmö och göra lite ärende med min älskade mormor. Hon ska handla lite inför kreta resan och jag ska köra för hon hatar att köra i den stan.
Publicerat: 2010-08-22 @ 22:31:27


1 kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

ja paj är jääte gott :D västerbotten eller köttfärs paj går ju alltid hem hos de flesta. men min favorit är faktiskt spenat & grönmögelost, hehe :) efterrättspaj är ju mums det med!



Hoppas du haft en fin helg och får en grym start på veckan imorgon, sov gott!

2010-08-22 - 22:58:49 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0