Malmö med min älskade vän

Igår hade jag en heldag på jobbet, eftersom jag jobbade både 3.45-6.45 och sen 12-21.30.
Egentligen var det min fridag så har tjänat en hel del på att ha delad tur, både körersättning och sen fridagstillägg. Men pengar är ju aldrig fel =) 

Sitter just nu och väntar på att min älskade vän thessyy ska vakna, så vi kan bege oss mot Malmö. För lite shopping och sådär. Ska betala frukostbuffén till Kreta, växla pengar till mig, mormor och gamelmormor. Man måste ju passa på när euron är så låg som den är nu :)
Fast har ingen aning om hur mycket jag själv ska växla, runt 4000 är jag inne på. Kan ju alltid ta ut pengar på mitt kort också om det nu inte räcker.

Publicerat: 2010-08-30 @ 08:46:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0