Jag kommer bli rik

Idag är det en ny dag och jag är uppe med tuppen :)
Ska köra och lämna min bil på service och sen blir det att sätta på sig inlines och åka hem, sen när bilen är klar får jag åka tillbaka. Så där kommer jag få min motion idag, vilket kanske inte är så mycket men det är alltid något om man säger så.

Sen ska jag ju jobba mellan 14.30-22.30, vi är även en man kort idag på jobbet så lär väl få springa som dårar. Men det är skönt för då går tiden snabbt. Igår så fick jag till och med ännu fler övertispass. Så nu har jag 15 övertidspass i augusti vilket inte alls känns så illa. Kommer bli riktigt fina pengar i september. Är ju löning bara en vecka efter vi kommer hem från Chania :)

Publicerat: 2010-08-12 @ 08:25:40


1 kommentarer
Postat av: Caroline

alltid kul att tjäna pengar! :)

2010-08-12 - 14:35:52 | URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0