Hatar väderomslag . .

Nu har jag precis ätit middag, diskat undan och sådär.
Tänkte sätta mig här vid datorn ett tag och bara ta det lugnt en stund. För sen ska jag hjälpa pappa och tvätta bilen och fundera ut hur mycket pengar jag ska växla. Är fundersam på mellan 4500-5000 på en vecka, visst det kanske låter mycket men jag tycker ändå det är bättre att ha för mycket än för lite.

Fast nu är jag redan less på datorn under tiden jag skrivit detta inlägg. Har ingen ro i kroppen, klarar inte av att gå hemma och göra ingenting. Men ändå så kommer jag inte på något och göra, vill ut och springa men mina ben/knä värker så får vila mig till träningen imorgon.
Publicerat: 2010-08-24 @ 18:03:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0